Графік роботи
Кошик
USD - 41.5грнEUR - 45.04грн
Мы працюємо для Вас! Допоможемо знайти потрібну автозапчастину або аналог!
Вам передзвонити?

Корисна інформація – Все, що потрібно знати про автозапчастини

Повернення та обмін товару в "MotorStore"

Клієнти мають право повернути або обміняти товар протягом 14 днів з дати покупки згідно з умовами повернення та обміну.

Умови повернення товару:

  • Товар має бути в оригінальній упаковці, неушкоджений та без забруднень, з усіма комплектуючими.
  • Товар не повинен бути використаний або встановлений.
  • Обов'язкова наявність товарного чека.
  • Витрати на повернення товару несе покупець, якщо повернення не пов'язане з помилкою менеджера. У такому випадку оплату здійснює магазин.
  • Для повернення товару поштою, він має бути замотаний у стрейч-плівку, щоб уникнути наклеювання скотчу або етикеток на оригінальну упаковку.
  • Усі елементи товару повинні зберігати товарний вигляд (упаковка не повинна бути заклеєна скотчем, без написів ручкою або маркером).

Повернення коштів або обмін товару можливі при дотриманні вищезазначених умов. Кошти будуть повернені протягом 3 робочих днів після отримання товару. Гроші за повернення будуть зараховані на ваш картковий рахунок (за вирахуванням комісії за переказ) або можуть бути видані в офісі.

Важливо: Товари, привезені на замовлення з-за кордону, не підлягають поверненню або обміну.


Повернення товару з дефектами

Якщо товар виявився бракованим, для повернення необхідно виконати такі умови:

  • Заповнений гарантійний талон (якщо він передбачений виробником) з печаткою продавця.
  • Копія наряд-замовлення СТО, де проводилося встановлення або зняття деталі, що містить дані про СТО (назва, адреса, телефон), автомобіль (марка, модель, рік випуску, об'єм двигуна, VIN-номер, пробіг), перелік виконаних робіт і встановлених запчастин.
  • Наявність товарного чека.
  • Акт рекламації від СТО, де проводилося встановлення, з VIN-номером, характеристиками двигуна, пробігом на момент встановлення та зняття деталі, описом дефекту та стану запчастин у вузлі, де відбувалася заміна (з печаткою СТО).
  • Копія документів СТО, що підтверджують дозвіл на надання послуг з ремонту (копія свідоцтва державної реєстрації).

Зверніть увагу: Гарантія не поширюється на електрообладнання та витратні матеріали, такі як датчики, свічки, лампи, електронні блоки, масла, фільтри, рідини, автохімія та автокосметика.

Нема часу шукати необхідну запчастину?
дзвоніть нам (073) 779-69-69 (068) 779-69-69 або замовте зворотній дзвінок